Mitt Nya Hus

Livet i enkelhet! Att ha ett nytt hus är trevligt :)

: )

Publicerad 2010-11-24 13:05:08 i Hus bygget



Har inte så mycket att uppdatera er om .
Det går framåt med huset , det är massa saker som jag inte viste om att man måste göra , men så är det väl .
Men i helgen nu så ska vi börja med taket hoppas jag .
Ska ju bli kallt i helgen , huset är inte helt tätt än så det blåser in och bli skit kallt verkligen .

Men vi måste ju så att man kan flytta in någon gång ; )





HejHej

// Ellinor




Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2010-11-24 22:41:02

Jag åkte förbi härromdagen och det såg riktigt fint ut :) jag blir så avundsjuk hahaha . du får nog höra det xantal gånger ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellinor Habbe

Ellinor 23 vårar. Mamma till William snart 1 år, sambo med Nicklas. Bor i vårt nybyggda hus i Vetlanda! Kärleken till W går inte att beskriva i ord <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela