Mitt Nya Hus

Livet i enkelhet! Att ha ett nytt hus är trevligt :)

1 År har gått !

Publicerad 2012-11-01 13:39:39 i Inne i Huset

 

Sedan vi flyttade in på Molnvägen !
Jösses vad tiden går fort .
 
Minns det som att det var igår ; )
Vi flyttade in en torsdags kväll med hjälp av Nicklas lillebror och min storebror ! Jag kunde inte direkt bära tunga lådor . Eftersom man alltid är ute i så god tid och pakat ner allt innan och så , eller inte .. Hade inte pakat ner ett skit tills vi skulle flytta ..
Porslin och allt till köket hade vi flyttt på onsdagen så det var ett rum mindre att tänka på ..
Så medans killarna flyttade alla stor och tunga möbler så packade jag ner allt skit man har i kartonger .
Kläderna fick svarta soppsäckar som flytt medel , orkade inte bry mej så allt åkte ner i påsar !
 
När nästan allt var flyttat så åkte jag med till huset och jag tänkte , när ska jag orka fixa all den här oredan ?
Fixade till sängen snabbt för att slänga sej i den o sova för det skulle ju jobbas på fredagen kl 06 !
 
När man vaknade på fredagen viste man varken ut eller in , fick ha samma kläder som dagen innan . För vem hade orkat kolla i alla soppsäckar ? ;)
 
Som gravid med lite foglossning var det skönt när allt var upp packat efter typ 3 veckor .. Men vi är inte klara med flytten än , har kvar hela vårt förråd på Lärkgatan ... För vi måste bli klara med garaget först innan vi kan flytta de !
 
Året har som sagt sprungit iväg och kan väl tänka mej att det kommer forsätta i samma takt eller om inte fortare !
 
 
Detta är drygt 2 år sen !
Måste bara skryta lite om lille W som är så duktig och går snart ! Han tar ett par steg ibland och han blir så jäkla glad varje gång : ) Min lille skatt ! <3
 

Kommentarer

Postat av: Hanne

Publicerad 2012-11-02 01:33:19

OJ va tiden går fort !!
Skulle va kul o hälsa på o se ert hus nångång :)
Va duktig han är som går redan, stolt mamma va :))
Trevlig helg på er !!
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellinor Habbe

Ellinor 23 vårar. Mamma till William snart 1 år, sambo med Nicklas. Bor i vårt nybyggda hus i Vetlanda! Kärleken till W går inte att beskriva i ord <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela