Mitt Nya Hus

Livet i enkelhet! Att ha ett nytt hus är trevligt :)

Vet inte hur ..

Publicerad 2012-11-22 07:59:21 i Allmänt


.. Men det är så att jag ligger vaken i våran säng och W ligger sover sover i sin säng!
Det har aldrig hänt, vad jag kan minnas att jag vaknat och kunnat ligga och dra mej utan att W är i krokarna och härjar :)

Mycket behagligt måste jag säga!


Fick ett brev igår som var väntat, men som gav mej Ågren över hur jävlar fort tiden faktiskt har gått :(
Det var dagisplatsen, i och för sej fick vi vårt första val, men det som gör ont är att man ska lämna sin skatt till några andra, och där det finns fler barn! Inte bara min skatt! Tänk om det händer något med honom, jag kan ju inte vara där och trösta honom och hjälpa han !
Kan ju trösta mej med att nästa alla går igenom detta någon gång :/
Och att det är några månader till innan det är dax för inskolning :)

Idag ska några från mamma gruppen göra lite dörr kransar. Så om några timmar ska vi ut i skogen och plocka det vi behöver :) kommer bli kul! Kan ju inte hur man gör, så kommer få lära mej något nytt !
Kommer bild i eftermiddag hoppas jag ;)


Hoppas dagen blir underbar för er !

// Ellinor


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellinor Habbe

Ellinor 23 vårar. Mamma till William snart 1 år, sambo med Nicklas. Bor i vårt nybyggda hus i Vetlanda! Kärleken till W går inte att beskriva i ord <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela