Mitt Nya Hus

Livet i enkelhet! Att ha ett nytt hus är trevligt :)

Av en slump !

Publicerad 2012-11-14 21:53:07 i Tjabbel

 
Har kollat på bio nu ! 
Fy fan så bra , skulle kunna gå imorgon igen :)
 
 
På tal om annat .
Klickade på en blogg som var på sidan här och läser lite halv luddigt , tills jag ser att hon födde en flicka samma dag som min W kom till världen ! 
Snacka om paff jag blev :D
Älskar när man blir så överraskad ;)
 
Nu ska jag krypa ner i sängen och kanske börja läsa twilight böckerna igen ?
Ska nog börja , se hur långt jag kommer :)
 
GodNatt !
 
// Ellinor
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellinor Habbe

Ellinor 23 vårar. Mamma till William snart 1 år, sambo med Nicklas. Bor i vårt nybyggda hus i Vetlanda! Kärleken till W går inte att beskriva i ord <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela