Mitt Nya Hus

Livet i enkelhet! Att ha ett nytt hus är trevligt :)

Dåligt av mej!

Publicerad 2012-11-29 13:49:54 i Inne i Huset

 
 
Känner att jag inte har någon insperation att skriva ..
Det hände alltid något om dagarna så man går absolut inte utan arbete ;)
 
Var i jkpg och shoppade med Nicklas !
Han överraskade mej rätt ordentligt måste jag säga :)
Har sagt ganska länge att jag vill ha nya sängmöbler , jag nämner det med jämna mellan rum. Vet själv att det finns annat vi jag lägga pengar på istället för de , men som vi tjejer är så måste man ju nämna de ibland ;)
 
Väl inne på ikea så gårvi och kikar lite och så kommer vi till säng avd och Nicklas kläcker ur sej 
- Ska vi inte köpa en ny säng med ? Tänkte medans vi har den stora bilen och så slipper jag åka hit igen på ett tag!
Kan ni tro att jag blev överraskad ??
Sagt och gjort, nu står de nya sång möblerna i sovrummet :)
Han är bäst , min Nicklas <3<3
 
Vi köpte även nya tv möbler , det var anledningen till att vi åkte dit!
Men dom har vi inte satt upp än, man hittar aldrig tiden riktig!
 
Men sängen satte vi upp samma dag bara för att W var hos sin farmor o farfar så var det smidigare att fixa det än om han skulle vara hemma och "hjälpa" till ;)
 
Vill bara tillägga att jag tycker det är skit mysigt med snö <3
 
 
Ska lägga upp bilder på sängen från mobil appen sen! Ni får ha översende med att det inte är bäddat ;)
 
 
 
XOXO / Ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellinor Habbe

Ellinor 23 vårar. Mamma till William snart 1 år, sambo med Nicklas. Bor i vårt nybyggda hus i Vetlanda! Kärleken till W går inte att beskriva i ord <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela