Mitt Nya Hus

Livet i enkelhet! Att ha ett nytt hus är trevligt :)

Helgen

Publicerad 2012-11-12 20:25:39 i Tjabbel

 
Helgen har varit hur bra som helst !
Firade Stefan & Frida i fredags kväll med god mat och roliga familjer : )
 
Lördagen började lugnt men på kvällen hade vi klass fest med gamla OP3 . Tyvärr var inte alla med , men vi som kom hade så jäkla kul :D Kommer att minnas denna kväll länge !
Få bli snart igen tycker jag !
Sen läste vi ur " year book " från stundetåret , och en fråga löd så här - " Vad gör du om 5 år ? " 
Och jag svarar - " Bor i hus med min prins och har barn " .
Hur fan kunde jag veta att det skulle bli så ? :) Har ju världens finaste sambo och son <3
 
Söndagen firade W o jag Nicklas på farsdag med kärlek och 60kr på triss : ) 
På eftermiddagen så åkte vi till Nävelsjö och firade Janne (nicklas pappa) på farsdag pch fick en kanon god middag med efterrätt !
Det var helgen lite kort fattat .
 
Vi har kollt på den 6 senaste Johan Falk filmerna i helgen med . Fy jädrar vad bra dom var ! Dom blev ju bara bättre och bättre ! Synd att det inte kommer fler ... Sen är  ju Frank (Joel kinnaman) skit snygg ! Grrr ;)
 
Nicklas sitter och tittar på tråkiga fotbollsgalan ..
Det finns ingenting på tven att se på måndagar . Och Torsdagar finns det massor samtidigt !
 
 
Nu ska jag kolla lite på ellos och se om det finns något som ska få flytta in hos oss !
 
 
 
// Ellinor
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellinor Habbe

Ellinor 23 vårar. Mamma till William snart 1 år, sambo med Nicklas. Bor i vårt nybyggda hus i Vetlanda! Kärleken till W går inte att beskriva i ord <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela