Mitt Nya Hus

Livet i enkelhet! Att ha ett nytt hus är trevligt :)

Ett bad och bok

Publicerad 2012-11-18 21:32:06 i Allmänt

Kom precis upp ur ett varmt bad !
Låg och läste ur min bok samtidigt :) ville inte sluta läsa och kliva upp ur badet , men det är ju dax att lägga sej nu !
Och läsa vidare ;)
Det är rätt konstigt hur man kan fastna för en bok man läs innan och vet hur den slutar och även sätt filmerna !

Men det är ju så mycket detaljer som inte finns med på filmerna!


Btw , jag har en kärlek till Ove Sundberg ❤ ;)


God natt !

// Ellinor

Kommentarer

Postat av: Hanne

Publicerad 2012-11-19 19:51:13

Jag har bara läst första boken o de va långt innan filmerna kom. Men efter att ha ett sista filmen o me tanke på att ja har alla böckerna hemma så tror jag de e dags för mej me att läsa alla !! :)
Ha en trevlig måndagskväll :)

o btw, kom gärna på inredningsparty imon halv sju ;) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ellinor Habbe

Ellinor 23 vårar. Mamma till William snart 1 år, sambo med Nicklas. Bor i vårt nybyggda hus i Vetlanda! Kärleken till W går inte att beskriva i ord <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela